Melisasey ben de bu haldeyim 2 ayı dolmak üzere çok gazlı bi bebek. Saçımı en son ne zaman taradim bilmiyorum. Tekim ne yemek ne temizlik ne ütü hiç bişey yapamıyorum. İlk aya göre biraz daha nefes aldırıyor hiç olmazsa onunla birlikte ağlamıyorum artık.. umarım geöer bu günler hepimiz için. Sıcak havlu karnı için bi tık iyi geliyor deneyin derim. Ve mutlaka patik giydirin