Melisasey Merhaba! İlk zamanlar sızın gıbıydım acaba hep boyle mı olacak endısesı yasıyordum ,suan yıne mızmız ağlak ama o ilk 3 ayki süreç gibi değil tabı buyudukce dıkkatı ceken farklı şeyler oluyor. Suan bebegınız çok küçük oyuzden normal bu surec tahmını 3-3,5 ayına kadar devam eder ondan sonra yavas yavas düzelmeye bır tık daha nefes almaya başlarsınız. Bu surecte sadece sabır gerekıyor çünkü bebek sureklı anne kucagı sıcaklığı istıyor ve baska hıcbırsey bılmıyor dunyaya aıt daha gozlerı bıle net goremıyor uzağı oyle dusunun rahatlayın gececek bu gunler ☺️Saglıklı gunlerı olsun .sızede kolaylıklar dılıyorum