Duru_kahve hadi sen düşünemedin de evlenirken ailen uyarmadı mı seni ev üstüne ev kurulmaz diye? Sıkılırsın bunalırsın boğulursun çünkü sana ait bir ev yok ekonomik özgürlüğünü de tatmışsın esir hayatı gibi sürekli üzerinde 2 çift gözle mutlu yaşayamazsın. İstediğin psikolojik desteği al tek çözümün kendi düzenini kurman. Belki evinde çıplak gezmek isteyeceksin, belki kahvaltını yatağında yapmak isteyeceksin, misafir ağırlayacak kafada olmayabilirsin bütün bunlara eşinin ailesinin karar veriyor olması seni böyle depresyona sürüklüyor. Kararlı şekilde eşinle konuş anlat tek göz odası bile olsa sadece ikinizin sözünün geçtiği yerde huzur bulabilirsin ancak