Melisasbasi Selamlar dis cikarirken rahatlaması için hangi jeli almam gerekir acaba kullanan etkili memnun kalan anneler var mi?
Berenalp Melisasbasi ben caljel kullandım iyi geldi mi dersen 15 dk falan rahatlatıyor ama bana çok işe yarıyormuş gibi gelmedi açıkçası
Ozelecem Melisasbasi tetagil diye bi şey var muhteşem arkadaşım kullanıyordu bende bebeğimin dişi çıkmaya başlayınca alacağım kesinlikle bi araştırın
SeverusSnape Melisasbasi jelin pek bir faydasını olmadı açıkçası ama tetagil diş granülü hayatımızı kurtarmıştı. Granül yani pütürlü yapıda olduğu için diş etlerine sürerken çok rahatlıyordu. Tadı da güzel. Normalde hiçbir şeye ağzını açmayan kızım bunu süreceğim zaman oturup ağzını açarak bekliyordu😅
Melisasbasi SeverusSnape yaaa bi arkadas daha onermis onu deneyeyim.mutlaka ozellikle gece yatarken cok lazim.bize 😂
HaleCvs Tetagil toz kullanıyoruz gerçekten çok rahatlattı destekleyicide calgel jel onu sürüyorum günde 1 2 kez 🎈
K1996 Melisasbasi dentinox kullanıyorum sadece uyucagı zaman sürüyorum günde 3 defa rahat uykuya dalıyor suan 8 tane dişi var diş cıkarttığını hiç anlamadım bazen diş büyüymce fark ediyorum diş olduğunu
Dilaranne Melisasbasi ben 3 tane karanfili beklettim suda diş etine sürdüm jellerden daha faydalı ve zararsız olduğunu düşünüyorum. Acısız çıkarır inşallah 🙏
Zeyzey2019_ Melisasbasi genelde diş jelini doktorlar önermiyorlar. Elinizi yıkayıp diş etlerine masaj yapabilirsiniz. Ya da içi su dolu dişlikler var, onları buzlukta Bir süre bekletip bebeğinize verebilirsiniz, rahatlatacaktır.
Arasannesi elha_3 evet genelde damakları com kaşındıgı sancısı oldugunu hıssettıgım zamanlarda sürdüm