Sewooo Benimkini yıkıyorum ertesi gün yağlanıyor ve kokuyor hergün yıkamak istemiyorum 2 güne bir bazen 3 güne bir yıkıyorum ☹️
Dadam Sewooo ilk aylar öyle oluyo canım büyüdükçe düzeliyor 😊 Ben de diyordum bu çocuk sanki hiç yıkanmamış gibi diye 🤭 1 gün arayla yıkıyodum ben de kış bebesiydi
K1996 Sewooo önceden olmadı hiç 11 aylık bu aralar ertesi gün yağlanıyo benimde öyle yıkayın ertesi gün yağlanıyo bana çekti galiba😂😂
Bebegim_28 Sewooo tam benim kızımı söylemişsinşz resmen akşamına yağlanıyor henüz 1 aylık 2 güne bir yıkıyorum bende