Fatmallper1 öncelikle makinenizin deterjan koyduğumuz gözünü yumuşatıcı kısmını vs çıkarıp sıcak suyla deterjaanla bir güzel yıkayın sonra makinenizi 90 derecede içersine beyaz sirke karbonat atın onlar kopursun ve deterjan gözüne az miktarda camaşır suyu koyun makinenizi boş bir şekilde 2 saat çalıştırın sonrasın da lastiğini de güzelce silin ıslak bir bezle😊
Veee yumos konsantre mavi veya pembe baya kalıcı kokuları da çok guzel bir de bim in pembe açık yeşil vs olan yumuşatıcısı var Bulut marka o da gerçekten kalıcı 😊 manolyayi bende bir deneyeyim bakalım .
Ha bir de durulama kısmına gelmeden yumuşatıcı dokerseniz yani en başta koymak yerine makine biraz çalıştıktan sonra koymayı deneyebilirsiniz 😊