prenses3509 ben birşey soracağım. Ben 10 ağustosta işe başladım. Bugğn 4 ay oldu ve ücretsiz izne ayrıldım. Ücretsiz izne başvur dedik muhasebeciye saçma sapan şeyler söylüyor. Yok nisanda başvurulması gerekiyordu. Şimdi başvursan çıkmaz. Yok zaten ocak 17e kadar uzadı bidaha vermeyecekler. Öyle mi yani siz ne zaman başvurdunuz. Bide hangi tarihe kadar uzatıldı