mamAras Çok geçmiş olsun öncelikle gördüğüm covid postlarına yazıyorum bzie şifa oldu çünkü belki işinize yarar ☘️bizde geçirdik ben eşim kayınvalidem kayınpederim ve 2 aylık bebeğim hepimiz olduk çok şükür ilaçsız atlattık benim ve kayınpederimin kronik hastalıklarımız vardı biz daha ağır atlattık öksürük tat koku kaybı vs.. Biz bolca ıhlamur c vitamin içeren gıdalar tükettik.. Udi hindi yağı kullandık aktarlardada var instagramdanda sipariş verebilirisin karantinadayken sipariş vererek getirtmistim.. Udi hindi yağının kullanımı, sabah öğlen akşam 1 tatlı kaşığı aç karna içiliyor tat koku kaybı varsa burundan 3 öğün 2 şer damla damlatılıyor bize çok iyi geldi çok hızlı toparlandık(Yağım hiçbir zararı yan etkisi yok öd ağacı yağı olaralta bilinir araştırabilirsin) birde bir karışım daha var benim öksürüğümü hemen kesen bu karışım oldu kronik bronsitim var ciğerlerim çıkar öksürürken onuda yazayım hiçbir yan etkisi zararı yok.. Yarım çay bardağı bal, 3 diş sarımsak, bir küçük soğan, 1 tatlı kaşığı tarçın ve yarım limon suyu. Soğanı sarımsağı rendele malzemeleri karıştır 2 saat beklet kullanıma hazır.. Aç karna günde 2 defa 1 tatlı kaşığı.. Ben bunu normal hastalıklarımdada kullanırım antibiyotik etkisinde bir karışım.. Biraz uzum oldu ama biz şifa bulduk bu şekilde belki sizede yarar 🌸