Alpsderll AyselSedarEslem Merhaba, iletişim bilgilerinizi de e devlete tanımlarsanız hesabınıza geçmeden sgk hem mail hemde mesaj atıyor. “2 iş günü içerisinde … tutarında emzirme ödeneğiniz tanımlı …. bankadaki hesabınıza yatacaktır” diye.
AyselSedarEslem Miniknur teşekkür ederim canım baktım sisteme kayıtlı iş görememezlik ödeme bilginiz bulunmuyor diyor
Berenalp Ağı dan otomatik olarak yatıyor işyerinin muhasebecisi işlemiştir o yüzden doğum raporunu götürdüyseniz günü gelince hesabınıza yatacak
Miniknur AyselSedarEslem normalde ptt ye yatiyor. Ama ibaninizi tanimlayin kartiniza gelsin. Gitmeyin ptt ye
Berenalp AyselSedarEslem eğer işyerinden maaşın banka hesabına yatıyorsa o para da direk banka hesabına yatıyor bana öyle yatmıştı
Miniknur AyselSedarEslem bazen oyle diyor belki sisteme gecmemistir. Bi sure sonra bir daha bakin. Bana yatacagi zaman gosterdi ne kadar oldugunu
incognito Eminerd Ben de işlemi şimdi yaptım “Şahıs ödemeleri banka hesabı tanımlama” ekranından yapılıyor.
AyselSedarEslem Berenalp evet bankaya yatıyor ya bir arkadaşım bankayla çalıştığı halde PTT ye yatmış ta o yüzden sordum