Merhaba, e-bebekten geçen hafta 2 adet uyku tulumu almıştım oğlum için fakat tog değerini yanlış almışım çünkü evimiz sıcak ve oğlum içinde hiç rahat değil. Oğlum 6.5 aylık ben 1-2 yaş ve 3-4 yaş almıştım ilerisi için: 1-2 yaş olanını 3 gece giydirdim alışır belki diye ama maalesef alışamadı. İkisini de yıkadığım için iade de edemedim. Eğer ilgilenen olursa kargo karşı ödemeli olacak şekilde satmak isterim. Tog değeri 2.7. İlgilenen arkadaşlar özelden yazarsa sevinirim. Bu arada gönderim İstanbul’dan yapılacak.