Kızlar benim prenses kızımın sol el iki parmağı yapışık çok şükür kemikleri ayrı sadece arada ki deri tutuyor yani şuan üç buçuk aylığız bazı doktorlar 6 ay sonra yaptırın diyor bazısı 1 yaşını bekleyin diyor böyle bir durumla karşılaşan annelerimiz var mı varsa nasıl bir yol izlediniz😊