Dışarıdan konuşan herkesin sesini kapat öncelikle:) naçizane tavsiyedir. Ne istiyorsa canım yedim . Doktorum senin Yediğin şey gazlı bi bebeği en fazla %5 etkiler dedi. Gazlı bi bebekse her şekilde onu cekeceksiniz zaten. Azı veya çoğu yok. Bebeğim beş aylık oldu Ve ben ne istiyorsam onu yedim. Hiçte pişman değilim. Annelik yeterince zor zaten Hayatı kendinize dar etmeyin 🙏