Kızlar merhaba. Kızım 26 aylık. 1.5 yaşından beri yanına uzanır ya da otururum kendi uyur. Şimdiye kadar hep beşiğinde yattı ama artık yatak aldık kendi inip çıkabilsin diye. Yalnız hata ettik sanırım bu seferde gece her uyanmasın da kalkıp yanımıza geliyor bizle yatmak istiyor. Beşiğinde uyurken inemiyprdu kendi kendine geri dalıp uyuyordu. Yanımda yatması sorun değil ama gece çok rahatsız yatıyor yeni hamileyim şimdi birde sürekli tekme halinde uykudayken karnıma denk gelcek diye doğru dürüst ben de uyuyamıyorum. Önerisi olan var mı?