Merhaba anneler bir sorum olacak oğlum 15 aylık dün akşam uyuturken tam uykuya geçti derken birden sıçradı ve bağırarak ağladı uzun da sürdü ağlaması anlamdım ne oldu 3 defa yatırmayı denedim tekrar aynı şey oldu. Bir şeyden mi korktu acaba şimdi de uyuturken ara ara irkiliyo hiç böyle bişey olmamıştı uykularımız sağlıklıydı var mı bilgisi olan yardımcı olursanız sevinirim 😞