Geçenlerde normal test yapmıştı assiri silik cikti.. iki gün önce erken gebelik testi yaptım negatiff.. miğde bulantım oluyor arada kasiklwrim çok ağrıyor alt karın da dahil adetim den geceli 3 hafta olucak yani erken tesste belli olurmuydu bilmiyorum acile gitmiştim kasiklwrim için iltihap kis fln çıkmadı doktor ultrasona yönlendirdi kızlar daha gitmedim yani demem şu ki erken gebelik testi doğru sonuc veriyorumu??