Ayse_nur25 Kızlar 2 yaşında kızım bugün son aşısı için gittiğimizde sağlık ocağında persentil tablosunda %30 da düşük dedi kilosu iştahsız bi kızım var balık yağı kullanıp faydasını gören var mı ?
Deletedmom9 Ayse_nur25 Kilo olarak faydasını görmedim ama takviye için balık tüketmiyorsa kullanılması gerek.
Kelebegimm Ayse_nur25 ben çok faydasını gördüm iştahı açıldı kilo da aldı. Zaten balık yemiyordu. Benim doktorum ocean multi vitamin önerdi portakal aromali aldım seviyor reddetmiyor.
Rzgr Deletedmom9 benim oglum 21 aylik. Ama her hafta mutlaka balik yiyor. Ben bu yuzden gerek duymadim. Bu balik yagini illa tuketmesi gerekmiyor oyle degil mi? Zaten balik seviyor.
EgeveAlyaninannesi Marka olarak bilmiyorum hangisi ama onerim buyuk baliklarin sirt kismindaki siyah etlerini yedirin cocuklarin sagligi ve gelisimi acisindan bire bir doktorumuz tavsiye etmisti memnun kaldik gercekten