Mom0982 Volmine öle yaptım canım jel sürdüm gene.agrı kesici içirdim şimdilik sıkıntısı yok çok şükür
Mom0982 BugraCan27 hiç korkma canım bir an önce yaptırın çocuk büyümeden.bende çok korkuyordum ama şimdi çok rahatladım.ne kadar erken o kadar iyi
Mom0982 BugraCan27 zor değil karton bardak koyuyorsun altını kapatınca.bide jel verdi doktor sürüyorsun yarasına o kadar.zaten 3 gün sonra klipste çıkınca bitiyor gidiyor