Kızım bır bakıyorum yıyor bır bakıyorum hıcbıse yemiyor. 1 yasa girdik aman ne gırıs agzını kıtlıyor yıne. Dr biberonla mama bitti verme diyor ama ne mumkun. Cocuk yemiyor valla mecbur veriyorum. Hı denıyorum ac yatırıyorum kalktığında yesıb diye yok yıne agzı kilit. Yasayan vsr mı bu durumu