Aseloykununannesi canım hayırlı olsun bebeğin sağlıkla büyüt. Daha çok yeni sütün çok gelmeyebilir. Benim 3. Gün gelmeye başlamıştı o da bir çay kaşığı falandı. Bebeğini bu sürede mamayla destekle ki zaten öyle yapıyormuşsun. Ben ilk bir hafta sürekli mama vermiştim neredeyse sarılık olmasın diye. Sonra herşey düzene giriyor. Bol bol su iç çok önemli, hurma, tahin helvası, soğan, bulgur, süt çayları var onlardan da içebilirsin içini ferah tut. Birde sarılık için sen pekmez ye sütünden bebeğine geçecek o çok etkili oluyor sarılığı önlemede. Yanında birileri vardır mutlaka olabildiğince dinlen uyku sütte çok etkili ve bebeğini bol bol kucağına al o duygu kilolarca süt getirir🥰🥰