Poyraz_Efem bu şekilde kaka yapmasj çok normal benim bebeğimde yeşil ve sulu yaptı bikaç kere güzel beslendiğini gösteriyor. Yediğinle alakası yok arkadaşım merak etme. Gazlı bi bebeğim olduğu için çoğı şeyi yemiyorum çok seçeneğim yok ona rağmen bu şekilde yapıyır güzelde emiyor