Kızlar merhaba, ben daha evi süpürmeyle baş edemiyorum. Pratik olsun diye şarjlı süpürge alıcam. İki model arasında kaldım biri fc6823 biri xc8043. Kullanan memnun kalan ya da kalmayan var mı? Hiç robot süpürge demeyin evim uygun değil. Koltuklarım filan yerden yüksek değil. Bir de koltukları da çok süpürüyorum ben. Bir de dyson da düşünmüyorum sürekli parmağımı basılı tutup çalıştıramam 😂