O sırada ne olmuş bilgi vermediler açıkçası , odama çıkardılar , hemşire kontrol için odama geldi baktı ki kanama çok diğer hemşirelerde geldi , karnıma baskı yapıp kanı akıttılar , baya kan kaybettim , sonra doktor geldi , kan verdiler hem kırmızı kan hem beyaz kan