mayispapatyasi Akşam 6-8 arasındaki uyku gece uykusu oluyor uyku eğitimi ile ilgili okuduğum kitaba göre. Biz de o saat aralığında gece moduna giriyoruz. Loş ışıkta ve genelde odasında oluyoruz, dışarılarda gezince çok uyaran oluyor uyuyamıyor. Genelde saat 6-7 arasında uyuyor, en uzun uykusu bu saatlerde oluyor. 11 gibi kalkıyor ihtiyaçlarını giderip tekrar uyutuyorum. Gece saatlerinde uzun süre uyanık kalmıyor. Reflü yatağında uyuyor ama beşiğe geçmeye başladım çünkü artık sığmıyor ☺️ 11 den sonraki uykularında düzenimiz yok malesef, vardı ama gazdan uyuyamıyor, memede uyuyakalıyor bu aralar o yüzden. Yarım kundak yapıyorum ben yoksa kendini çok uyandırıyor. Beyaz gürültü ve piş piş sesi eşliğinde yatırıyorum bir süre sonra iyice mayışıyor, sonrasında kundak yapıyorum hafif gözlerini de örtüyorum, o da kafasını örtünün altına çeviriyor uykusu geldiyse, kendine karanlık yapıyor ve uyuyor. Annemler sallayarak uyuttu bir süre, alıştırmadan döndürdüm çok şükür, yavaş yavaş desteği azaltmaya çalışıyorum. Sabah 6 da kalkıyor kesin olarak, bu saatten sonrasını gündüz uykusu sayıyorum. Gazdan dolayı tüm uyku düzeni bozuldu gündüzleri. Genelde diğer odaya geçiyoruz seslere de alışsın diye orada uyutuyorum. Gece uyumayı tercih etsin diye böyle yapıyoruz. İnşallah bir gün gazı geçer de uyku rutinleri yapabiliriz ve saatleri düzenleyebiliriz 😔