Kızım 6 ay 9 günlük sadece mama ile beslendiği için doktorumuz tavsiyesi ile 5 aylıkken ek gıda başladım tadım yaptım hiç bir alerjik durumu yok ama yemiyor asla ama asla yemiyor neler neler yaptım kaşık agzına deyince midesini bulandırıyor muhallebiler yaptım corbalar yaptım tek verdim ama yok yemiyor ve zayıflamaya başladı bir tek benim kızım mı böyle anneler var mı aranızda böyle olan bilgi verirseniz mutlu olurum morelim cok bozuk 😞😞😞😞