Ftsm Nisababy peki sezeryan olduktan sonra bel ağrısı oldumu sizlerde genel anestezi ile doğum yaptım ama olduktan sonra hep belimde bir ağrı var😂 birde kesilen yere dokununca hissediyor musunuz 😂
Nisababy Ftsm kesilen yere dokununca hissediyorum ama az üstünde his yok. Benim spinal oldu genel değil bel ağrısı olmadı ama omuz ve boyun ağrısı o kadar çok çektim ki ağrıdan ağlıyordum sabahlara kadar hep öyle kalacak sandim
Nisababy Nazellam o zaman doktora gitmeye gerek yok bende bi gideyim yoksa yeni bir organim olacak diyordum😂
Sergen- Nisababy bende de var canım 40 gün oldu sezaryen olalı. Hala orası ara ara acır. Köse dikişi deniyormuş ona. Benim de yapıştırma oldu ama hala sağ köşe de yara da değil dikiş de değil pek anlam veremediğim bişey var. Kontrole gittim 2 gün önce herşey normal dedi doktor. Zamanla o da kabuk gibi düşer merak etme.
Drybabygirl Nisababy anlatmaya çalıştığın şey uçlarda nokta gibi birşey değil mi bende de vardı kendiliğinden kayboldu canım
Eternalove Nisababy yapıştırma diye birşey yok, herkese istisnasız dikiş atılıyor dikişler kendiliğinden eriyen dikişler . O elinize gelende dikişe başlarken atılan düğüm, kendiliğinden düşer yada elinizle çekebilirsiniz 😊
YasemiNYagmur1 MIRACAYAZINANNESI 🤣🤣🤣 bende takmadım temmuzda doğum yaptım sıcak diye takmadım pişmanım bende 4 aylık gibi durmuyor değilim 🤦🏼♀️
Kuzey-41 Nisababy evet kenarda ip oluyor kaybolcak o sonradan aslında biz yapıstırma saniyoruz ama degil gizli dikiş atiliyor yapistirma yok👍🏻🙂
DenizSahra Nisababy İp değil yapıştırma olduysa ordan deri parçası çıkıp kurumuştur kendiliğinden atar hiç merak etmeyin 🙏🏻