ZeyooZ Arkadaşlar güvene geçmeyi düşünüyorum giden var mı hastane olarak nasıl? Ve doktor önerisi olan var mı??
Serminay ZeyooZ güvende doğumda yaptım, gayet iyi ilgili bir hastane. Orada dünyaya geldiği için tüm işlemlerde %15 indirimi var. Çok kalabalık değil hemen ilgileniyorlar diyebilirim. Çoçuk dr. Zehra can memnunum.
Flamingom ZeyooZ gecen sene ilk kontrolleri için güven çayyoluna gidiyordum. Doktorum taşındı maidan a. Güven den sonra orası bana uzak geldi.şimdi Park caddesinde hakan bektaş var o da önceden güven deymiş. Onu önerebilirim.
Rengin ZeyooZ hastane olarak çok iyi bence. Doktor bilgim yok. Kendim için bir kaç defa gitmiştim. Özel sağlık sigortanız varsa ya da maddi olarak karşılayabilirseniz düşünmeyin geçin derim
Rengin ZeyooZ rica ederim bilen biri çıkar inşallah. Doktor isimlerine bakın Google dan sonra o isimleri aratıp yorumlarına falan bakabilirsiniz. Ben doktorumuzu öyle bulmuştum 😬😊
Hndd ZeyooZ biz bahadır beye gidiyoruz 2 defa gittik gerçi ama ilgili bir doktor şuan için memnunum ben
ZeyooZ Serminay yaa kalabalık olmaması çok önemli şu dönemde. Zehra hanıma da bi bakayım. Çocuk bölümü kaçıncı kattaydı? 1 kere acile götürmüştük asansörle çıkmıştık sanki?
ZeyooZ Hndd çocuk bölümü üst katlarda mı? Şu covidden dolayı asansöre binmekten nefret ettik valla yaa
Hndd ZeyooZ giriş katta çok sakindi iki defadır direk işimizi halledip çıkabildik en büyük tercih sebeplerimizden birisi
iremgokcekk iremgokcekk ücreti biraz fazla ama bunu da söyleyim özel sağlık sigortanız varsa daha uygun oluyor.
ZeyooZ iremgokcekk yaa aslında doluluktan değil de şu covidden dolayı asansöre binmek hiç istemiyorum çocukla 🙁 doğduğundan beri memorial a gidiyorduk orda giriş kattaydı onu çok sevmiştim
ZeyooZ iremgokcekk evet sigortam var zaten sigortamın içeriği değiştiği için hastane değiştirmek zorunda kaldım 😕