gunes11 Kullanan var mı geçende post açmıştım genel olarak Arçelik’ten memnunluk oranı fazla. Sizde memnunsanız model söyleyebilir misiniz
mom0989 gunes11 canım benim çamaşır makinam hem yıkama hem kurutmalı. Ama çalıştığım an lastik gibi kokuyor 4 senelik evliyim 2 kere kullandım kurutmayı
Agg0207 gunes11 arcelik 3886 kts kullaniyorum ben cok memnunum camairs mainamin kurutma ozelligide var aslnda ama hiic memnun kalmadim kesinlikle kurutma makinasi ayri olunca evin tozu bile azaliyor
gunes11 Agg0207 bende ayrı olması gerektiğini duydum bir arada olanlar memnun değil birde 3890 var ondanda çok memnunlar