4 ay 1 günlük bebeğim. Zaten bir süredir atakta kendileri. Bitmesine 13 gün kala iyice çıldırdı. Hiçbir red yaşamadık taa ki şu 3-4 güne kadar. Bebeğim beni reddediyor 😢😢 Evet evet tam olarak beni. Kucağıma aldığım an çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Göğsümü alana kadar bağırıyor. Uyutmak için pişpişlerken bağırıyor. Keyfi yerindeyken oyun oynamak için alıyorum ağlamaya başlıyor. 😳 Biraz önce uyutmak istedim, yine aynısı oldu. Yatağına bıraktım, sağa sola bakarken kendi kendine uyudu 😢😢 Şarkı söylememi çok severdi, oyunlar oynardık ama birkaç gündür memnun olmuyor. Oyun halısında bırakınca mutlu. Göz hizasından uzaklaşırsam ağlıyor. Beni görsün ama kucağımda olmasın istiyor. Var mı bunu yaşayan? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️