Kızım 22 aylık sürekli uyku sıkıntısı çekiyorum genelde diş dönemleri dha kötü oluyor ağlayrak uyanma falan bu aralar uykudan kalkıp bır bır konuşuyordu sonrasında uykuya dalamıyodu doktora götürdüm içim rahat etmedi gelişiminde sıkıntı yok dedi geçici olabilir ayık bi şekilde konuşuyor uyyurken değil bu önemli dedi ben sevndim haliyle ama şaşırdığım uyusun diye passiflora yazdı dedim 22 aydır uykusuzum ama annemin kutlandığı sakinleştiriciyi 2 yaşındaki çocuğa veremem dedim şok oldum sersemlik yapıyo ilaç nasıl veriyolar anlayamıyorum birde özel olucak