mom0989 mycutebaby canım PTT’den alacaksın. Doğumdan sonra hastaneden evrak alıyorsun iş yerine muhasebeye veriyorsun oda sisteme işliyor. Sen de tıkır tıkır paranı alıyorsun
Gorkemkc mycutebaby mom0989 hanımın anlattığı sigortalılar için eğer sigortan yoksa aile sosyal hizmetlere gidiyorsun kimlikle sen veya eşin başvuruyor sonra pttye yatıyor 40 gün sonra falan