Asl90 Kızlar 3 ay 10 günlük oğlum var. Çok olmasada hala devam eden gaz problemimiz var. Ne yiyeceğimi bulamıyorum artık nohut, fasulye yemek istiyorum. Siz ne zaman başladınız yada en başından beri yediniz mi ?
elizabeth Asl90 en başından beri kimyon döküp yedim. Kızım 7 aylık oldu sadece hala lahana sarması yemiyorum o acayip kıvrandırıyor.
Gamzeli03 Asl90 kimyon toz halinde yemeklere ek yoğurt içine koy ye ben kuru fasulye yedim arkadaş yedim birşey olmad ıdedi bende yedim valla canım çekmişti 😂😋 bol da su iç cnm gene de çok abartma olur mu 😉
TospikOglusum Asl90 ben hep yedim canm 😁hasladim ilk suyunu döktüm.sonra da pişerken kimyon attım ve daha sonrada bir çay kaşığı çörek otu çignedim hicbisey olmadi
TospikOglusum Asl90 bu arada hiç gaz damlası kullanmadım.bebegime her yemekten sonra bir çay kaşığı çörek otu çignedim bendeki gazı asla bebeğe gecirmiyr.3.5ay bunsekilde ilerledim yani tavsiye ederim .
TospikOglusum Asl90 dene mutlaka ve düzenli kullanımda kiloda verdiriyo👍🤗bana dua edersin güzel anne🌺