Beren94 Kızlar selam oğlum 2 ay 10 günlük sırtüstü yastığına koyduğumda kafasını omuzlarıyla destekleyerek vücudunu kaldırmaya çalışıyor, tecrübeli annelere soruyorum dönme belirtisi mi bırakıp mutfağa falan gidiyorum döner düşer falan diye korkuyorum
DogaLina Beren94 donme belirtisi degil o sekilde kalkmaya calisiyo asil amaci oturmak. ama sakin oturtmayin o hareketi yaparak sirt kaslarini guclwndiriyo. her bebegin gelisimi farklidir bianda bilincli olmasada donebilir siz genede yuksek yerde birakmayin.
Mom0870 Beren94 kafasını kaldırmaya çalışması çok normal ama henüz dönmesi için çok erken benim oğlum 4 aylıktı döndüğünde kafasını kaldırıyordu epeydir ama dönmüyordu yinede yanlarına yastıklar koyun atabilir kendini