Kızlar gözünüzü korkutmak istemem ama 3. Aya kadar devam edecek bu gaz olayı sonrasında yavaş yavaş gecıyo suan kızım 3 buçuk aylık gaz sancılarımız bıttı dıyebılırım neredeyse... kesın cozumu yok biogaıa kullanıyodum ben aglama krızı gelınce kucagıma alıp zıplatıyodum yavaşça bıraz sakınlıyodu bunun harıcınde kıraz cekırdegı kullandım masaj yaptım yatak aldım rezene verdım ama maalesef faydası olmuyo sabır gececek arkadaşlar