Kızlar kızım tartıldı 2 ayı doldurmasına 1 hafta var 2900 doğdu sarılık şişkinlik derken 2700 e kadar düştü şimdi tartıldık 5000 kilo bana göre iyi ama kaynanm işte bunun çocuğu şu kiloda yok görümcenin çocuğu tosun gibiydi yok o yok bu bunaldım artık iyice sizin bebişleriniz ne durumda yada zayıf mı zayıfsa kilo alması için ne yapabilirim sütüm çok yok günde 2 defa emiyor mama takviyesi veriyorum