Merhabalar 1 yaşında bebegim ve Ben covidiz. Ben de halsizlik var. Bebegim sürekli uyku halinde. Kalkıp oturamıyor bile. Ateş-i yok. Sadece kefir içti bugün. Emmek bile istemiyor. Birsey olur diye cok korkuyorum. Hiç kimse ile gorustugumuz yok nereden nasil kaptik bilmiyoruz.. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız.