KahramanAnne Kızlar oğlum 4 aylık ilk defa bugün kafasında kabuksu yara gibi şeyler gördüm Konak bumu? Bir de neden olur ki bu zamana kadar hiç olmamıştı nasıl kurtulabiliriz acaba
esmaa599 KahramanAnne konak olabilir canım.Zeytinyagı ile karbonatı karıştır.Bebeginin başına sür biraz bekle ve tersten tara
Poncik38 KahramanAnne zeytinyağı ısıtıp konak oluşan bölgeye süreblrsnz. Birak bekledikten sonra taramanız lazım ters sekilde
NurNaz KahramanAnne bebek yagi surup bekletin biraz sonra banyo yaptirin o kendisi yumusar bingildak bebegin kapali olmadigi icin taramayin zarar verebilirsiniz kendisi atar zaten
Ruzgarbaby KahramanAnne 2 yemek kaşığı zeytinyağının icine 1 cay kaşığı karbonat dök karıştır kafasına sür ve tara canım 10 dk bekle yıka yıkarken sampuanı iyice akıt
Esilyaa KahramanAnne normal canım zeytinyağını ısıtıp soğut ki asiti gitsin. Sonra başına sür ve yarım saat 1 saat kadar bekleyip tara. Hemen dökülüyor. Konak tarağı olması şart değil. Benim bebeğimin norma dişli tarağı vardı hatta daha kolay aldı o
Selen21 KahramanAnne mustelanin konak sampuanin ve kremini kullaniyoruz.gece kremi suruyosun usumesim diye bere takiyorum sonra sabah konak sampuaniyla yikayip tariyorum cok ise yariyo