Bayanlar merhaba. Ben normal doğum yaptım 3tane dikişim vardı. Bugun 40gün oldu doğum yapalı ve dikişlerim hala dokunamıyorum. Bugun doktora gittim doktor vucudumun fazla hücre üretip dikişlere birikmesine sebep olmuş dedi 2tane et beni gibi şişlik oluştu. Yakılması lazımmış yaşayan varmı? Agrılı bir işlemi?