Gündüz uykusunu bıraktı çok erken deglmi .zaten 40 dk uyuyordu artık oda yok aksama kadar çığlık kıyamet deli olcam! Smdi uyumucakta ne zaman uyucak bu çocuk. 1 yaşına kdr hadi küçüktü büyüdükçe artar uyuma saatleri dediler bizim her ay daha da azaldı. Gece uyumasada sabahın köründe de kalksa yok gündüz uykusu yok. Ablamın 3 yaşındaki kızı bile 2-3 saat uyuyor öğlen. Kendime 1 dk bile zaman ayiramiyorum artık çok yoruld, mutsuzum, umutsuzum artık. Ne yapsam olmuyor olmuyor olmuyor. Tam 1 saat 45 dkdr uyutmaya çalışıyorum hala yatmak istemiyor. Gerçekten akıl sağlığım çok zorlanıyor 😭😭