Bgmkr ben normal doğum yaptım ve düzenli geldi, ilkte çok aşırı gelir diye korkmuştum ama normal adetlerime göre biraz fazla ve iki gün uzun sürmüştü ama sonraki aylar eskisi gibi olmaya başladı. Ama arkadaşım sezaryen doğum yaptı ve geçenlerde adet olduğunu söyledi, çok fazla gelmiş, yatağa kadar geçti,çok fazla korktum dedi. Ben doktora gitmesini söyledim ama sezaryenda o kanama aşağıdan tam atılamadığı için adete yansıyor muhtemelen. Çok kanamanız gelirse demir hapı mutlaka kullanın yoksa çok bitkinde baş ağrısı oluyor