Emziriyorsan ilaç vermiyorlar canım ama emzirmem 5 gün mama verirrim diyorsan o senin kararın . İlaç 5 günde bitiyor çünkü . Bol sebze , meyve , sarımsak , soğan , turşu ve turşu suyu tüketmelisin . Birde kekik çayı . Bende emziriyorum 1 ay önce atlattım çok şükür içmedim ilaç kendim bunları içerek iyileştim