Merve6475 Kızlar bebeklerin gece özellikle burun tıkanıklıgı olmaması için nem makinası almalımıyım? Baska cözümü var mi? Tek çözüm nem makinasıysa hangi marka alayım sizler hangisini kullanıyosunuz?
aNewMommy Merve6475 Doktorumuzun önerisiyle biz ultrasonik hava nemlendirici aldık.. Yaklaşık 1 haftalık araştırma sonucu Havvaca markada karar kıldık, biz bile rahatladık :)
Motherofapearl Weewell in en ucuz modelini kullanıyorum. Bir süre sonra sesi artttı. Tavsiye etmiyorum. Ama burnumuza çok iyi geliyor
durumelegimm Merve6475 merhaba canım 😊 kışın petekler çok yandığı için hava kuruyor ister istemez o yüzden bizde kullanıyoruz arzum Bebbe. Benim bile burnum hiç tıkanmıyor çok memnunuz