zlhaa00 Esrabenzett bizimde 8 bucuk aylık 1 haftadır öyle canm diştendir kesin gececek mutlaka biraz sabırlı olmak lazım 🤗
Gamzesylu-06 Esrabenzett 9 ay 17 günlük bizde aynı durumdayız canım dişimiz yok ona yoruyordum ben ama herkes aynı durumda bu ayda 🤷🏻♀️
Albayrakokur Esrabenzett eşim olamıyo ablam da elinden geldiğince yardımcı oluyo ama bebeğim bana düşkün beni biyere gdrkende grsün beni istiyo gelene kadr yanına ağlıyo bana çok şey yapıyo
tosbikyanak-ela- Esrabenzett 9 aylıkken başladık şuan 1 yaşındayız her saat başı uyanmamız gece 4e düştü şükür 😀😀
Gamzesylu-06 Esrabenzett belkide sıkıntıları ondandır canım herşeyi dişe bağlamaktan da sıkıldım bi çıksaydı hayırlısıyla☺️