Esrabenzett geçecek ben çok geçirdim böyle zamanlar 11 aylık oldu arada öyle oluyor bazen kulaktan bilgilere inanmamak gerek benim kızımın aşırı salyası vardı bişey yemiyordu uyumuyorduö herkes diş dedi bekledim 1 hafta yok düzelmiyor çocuk perişan oldu doktor a görürdük eşim bile diş için yapacağı bişey yok dedi doktor baktı boğazında yara çıkmış ondan yemiyor bu çocuk hatta 10 güne kadar yemeyecek yemesede zorlamayın dedi ilaçlarını düzenli kullandım geçti çok şükür bazen uzmanlara güvenmek gerek keşke daha önce götürseydim böyle acı çekmezdi.