Oğlum 14 aylık, yaklaşık iki haftadır geceleri iki saatte bir hatta bazen saat başı ağlayarak uyanıyor ve geri dalması uzun sürüyor ve gözler kapalı şekilde sürekli çırpınıyor işten eve geldiğimde paçalarıma yapışıyor esnek çalışıyorum işe gitmediğim günlerde de sürekli yakamda ve huysuz noluyor kızlar yaa bu nasıl bi süreç çok yoruluyorum ev,iş,çocuk derken zaten uykusuzluk da cabası sizce yeni bir atak mı yoksa azı diş mi çünkü baktım alt azı dişleri patlamış 😞