Merhaba, 15 aylık bebeğim. Yapma dediğim zaman kafasını yere vuruyor biraz önce çok üzüldüm. Ben ona elimden geldiğince sesimi yükseltmemeye çalışıyorum. Ona zarar verecek şeylerde yapma diyorum sadece. Çok çok üzüldüm öyle yapınca. Nasıl davranmam gerekiyor böyle bir durumda? Kafasını dağıtmaya çalışıyorum ama kucağıma aldığım zaman bile sinirle ağlamaya devam ediyor. Ne yapcam ben 😔