Servinaz 16 ay oldu göbeğim halen duruyor🤣🤣 spor yapmayı hiç sevmiyorum napayım hiç alışık değilim birde pandemiden dolayı hep evdeyiz malum sürekli birşeyler yiyoruz daha da beter oluyor😂 ben takmıyorum artık zaten Pantolon giyince hiç belli olmuyor millet inanmıyor göbeğim olduğuna😂 bu arada sen daha yeni doğum yapmışsın şu an spor yapman zararlı olur birkaç ay daha sabretmen gerek 6 aydan sonra sporu öneriyor doktorlar.