Kızlar çok kararsız bir yapım var alısveris yaparken olsun biryere giderken olsun bir karar verirken olsun cok kararsızım verdigim kararlardan bi türlü memnun olamıyorum ve yanlış secim yapiyorum genelde bisey alirken bu en cok sorun oluyor 38 alıyorum pisman oluyorum m aliyorum uymuyor sonradan beğenmiyorum ben bu saçma sapan huyumdan nasıl vazgececegim