Kızlar bebeğim 1 yaşını doldurdu, haliyle aşılarını olduk. Ama piyasada su çiçeği aşısı kalmamış, hastane ve sağlık ocağı böyle söyledi. E bu aşı da çok önemli. Bir şekilde bu aşıya ulaşabilen birileri var mı? Varsa yöntemlerini patlaşırsa çok memnun olurum.