25 aylık bebeğim bugün 3.gün tuvalet eğitimine başladık belirtiler vardı klozet adaptoru almistik indirimden onu gordu cis cis diyordu tuvalete gitmek istedigini soyluyordu kakasi gelince kaka kaka diyordu ama sabahlari hala cisli bez olarak uyaniyoruz 3 gundur bez takmadim normal olarak altina yapti ama
bundan rahatsız olmadı ıslaklığından rahatsız olmadı ve kendi isteyerek 3 gundur hic tuvalete yapmadi cisini bi kere yapti onda da 1,5 saat beklemistik tuvalette denk geldi😓cisini altina yapiyor mesela islak diye gostermiyor bile yani altina yapmasi normal tabi ama
hic rahatsiz edici bisey soylemiyor ve hic wcye yapmadik bir kere denk geldi ondada 1,5 saat wcde bekledik inanin yarim saatte bir gotuyorum wcye ama yapmiyor sonra altina yapiyor napacagim suan hazir mi degil yoksa isteyerek mi yapmiyor anlamayamadim yardim edenimde yok esim dahil uc gundur cok yoruldum tecrubeli anneler yazarsa cok sevinirim sagolun😓😓😓