Damlapilatin2020 Rmys19 canim maske tak evde de dikkat et babam hic evden çıkmaz çocukları dışarda n getirmis babam korona olmuş bize de söylemiyor uzulmemizi istemiyor başkasından duyduk malum gidip gelemiyoruz. Ariyoruz üşüttüm diyor bisi yok diyor. Nefes alamıyor ses gitmiş. Ben kahroldum yani kolay değilmiş herkes hafif atlatamıyor
eylulmin Rmys19 ben panik atak geçirdiğimde buna benzer şeyler yaşarım. Hatta ilk defasında uykudan aniden uyanmış ani ateş basması, kalp çarpıntısı, nefes darlığı gibi şeyler yaşadım. Bir saat içinde geçti. Ama yine de muhakkak bir doktora görünün
Rmys19 Damlapilatin2020 ileriki yaşlarda daha ağır geçiyor benim baş ağrım ve bacaklarım ağrı devam ediyor test yaptım inşallah negatif tir tek derdim çocuğum daha emiyor
Si_se_ta_be Rmys19 Aniden olsa korona doktorlar da korona olduğunu böyle anlayabilirsiniz demişlerdi bir anda herşey belirti gösterirse korona inşallah değildir yine de bir kaç gün çıkmayın devam ederse test yaptırırsınız 🙏🙏
Rmys19 Si_se_ta_be birden bire oldu hiç belirti falan Yokken gece aniden ölüyorum sandım o kadar ki kötüydü ama şimdi daha iyiyim çok şükür baş ağrısı bacak ağrısı var hafif test verdim sabaha belli olur dediler hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😔
Nrnfth Rmys19 Korona aynisini yasadim bi anda titreme ates cok siddetli bas agrisi ve mide bulantisi böyle basladi benim pozitiftim